با فناوری جدید آشنا شوید ، لبخند نهایی خود را در ابتدای درمان مشاهده کنید!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


با فناوری جدید آشنا شوید ، لبخند نهایی خود را در ابتدای درمان مشاهده کنید!

https://th.bing.com/th/id/OIP.0XH0Fyx3NFKmutufH8BcQwHaFE?pid=ImgDet&rs=1

با فناوری جدید آشنا شوید ، لبخند نهایی خود را در ابتدای درمان مشاهده کنید!

شما در دوره ای از زندگی خود احتمالاً به درمان دندانپزشکی زیبایی نیاز داشته اید. اگرچه این ممکن است شامل یک درمان ساده مانند سفید شدن دندان باشد ، همچنین می تواند روکش دندان ، کاشت یا تغییر شکل عمیق لبخند باشد.

 

یکی از رایج ترین سوالاتی که در هنگام مشاوره دندانپزشکی زیبایی از بیماران می شنویم این است که "دندان های من بعد از درمان چگونه خواهند بود؟" اتفاق می افتد پس از همه ، اگر می خواهید سرمایه گذاری قابل توجهی در سلامت دندان و ظاهر کلی خود انجام دهید ، می خواهید مطمئن شوید که ارزش آن را دارد.

 

با تشکر از نرم افزار شبیه سازی طراحی در کلینیک دندانپزشکی آرمانی ، روزهای "امید" برای نتیجه ای عالی از رویه شما به پایان رسیده است.

 

با تشکر از فناوری که ما در کلینیک خود استفاده می کنیم ، می توانید قبل از سرمایه گذاری روی لبخند جدید خود ، ببینید که در پایان درمان چه لبخندی خواهید زد.

 

چرا ما از این فناوری استفاده می کنیم؟

 

بیماران با انواع گزینه های آرایشی و بهداشتی می توانند ظاهر خود را ببینند. این به بیماران شبیه سازی های دیجیتالی بی شماری برای ارزیابی قبل از تصمیم گیری می دهد. به عنوان مثال ، اگر نمی توانید بین سفید کردن دندان و روکش تصمیم بگیرید ، این فناوری طراحی لبخند دیجیتال می تواند به شما کمک کند بهترین تصمیم را برای خود بگیرید.

 

با داشتن یک شبیه سازی دیجیتالی از لبخند خود ، می توانید نظرات همسر ، خانواده یا دوستان خود را قبل از هر اقدامی دریافت کنید.

 

فقط "خواب نبینید" ببینید دندانپزشکی زیبایی چه کاری می تواند برای لبخند زدن شما ایجاد کند!

 

با لبخندی تازه و با اعتماد به نفس ، احتمالاً سعی خواهید کرد که شکل ظاهری خود را تصور کنید ، اما درک کامل آن دشوار است تا اینکه در واقع نتایج را ببینید.

 

با استفاده از فناوری لبخند دیجیتال ، دیگر لازم نیست تصور کنید که لبخند شما با روکش ، کاشت دندان ، تاج سرامیکی ، بریج چگونه خواهد بود ، زیرا ما می توانیم قبل از شروع روند ، یک شبیه سازی یک به یک را به شما نشان دهیم.

 

در ابتدای وقت ملاقات ، دندانپزشک یک اسکن دیجیتال از دهان شما انجام می دهد تا یک نمایش سه بعدی در رایانه خود داشته باشد. سپس ، تمام عکس های صورت ، عکس های داخل دهانی و اشعه ایکس پانوراما گرفته شده و به رسانه های دیجیتال منتقل می شوند. به لطف یک نرم افزار خاص ، دندانپزشک شما طرحی کاملاً خاص (سازگار با ویژگی های صورت و لب های شما) را تهیه می کند. بنابراین ، پس از دیدن وضعیت دندان های خود ، می توانید ایده ها و خواسته های شخصی خود را در مورد مواردی مانند رنگ و شکل با دندانپزشک خود در میان بگذارید.

 

ما می دانیم که تصمیم به انجام درمان های زیبایی دندانپزشکی یک تصمیم بزرگ است و موضوعی نیست که به راحتی مورد توجه قرار گیرد. اگر می خواهید تصمیم بگیرید که آیا درمان برای شما مناسب است یا نه ، توصیه می کنیم با کلینیک ما تماس بگیرید تا مشاوره طراحی خود را با دندانپزشکان ما برنامه ریزی کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی لبخند, زیبایی, دندانپزشکی, تکنولوژی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.