بهترین دندانپزشک تبریز (معرفی بهترین دندانپزشکان تبریز)
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


بهترین دندانپزشک تبریز (معرفی بهترین دندانپزشکان تبریز)

معرفی بهترین دندانپزشکان تبریز

آیا به دنبال بهترین دندانپزشک تبریز هستید که بتوانند خدمات دندانپزشکی درجه یک را ارائه دهند؟ در این مقاله تعدادی از دندانپزشکان مجرب تبریز را به شما معرفی می‌کنیم که متعهد به ارائه خدمات استثنایی دندانپزشکی هستند. چه به معاینات روتین، چه دندانپزشکی زیبایی یا درمان‌های تخصصی نیاز داشته باشید، این دندانپزشکان شما را تحت درمان قرار می‌دهند. بیایید متخصصان دندانپزشکی را که می‌توانند به شما در دستیابی به لبخندی سالم و زیبا کمک کنند، بررسی کنیم.

تبریز، چهارمین شهر بزرگ ایران، دارای دندانپزشکان بسیار ماهر است که خدمات استثنایی مراقبت از دندان را ارائه می‌دهند. چه نیاز به معاینات معمول دندانپزشکی، درمان‌های زیبایی و یا اقدامات تخصصی داشته باشید، دندانپزشکان تبریز طیف گسترده‌ای از خدمات را برای رفع نیازهای خاص شما ارائه می‌دهند. بیایید به پروفایل برخی از بهترین دندانپزشکان تبریز را بررسی کنیم.

 

بررسی تخصصی بهترین دندانپزشک در تبریز

دکتر پناهی

دکتر پناهی: پیشرو در دندانپزشکی دیجیتال و لیزر در تبریز

دکتر پرهام پناهی یک دندانپزشک ماهر در تبریز، ایران است. دکتر پناهی که در سال 1395 از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شد، خود را وقف ارائه خدمات دندانپزشکی استثنایی به بیماران خود کرده است. وی با هفت سال سابقه تخصصی در دندانپزشکی دیجیتال و لیزر به چهره ای معتبر در این زمینه تبدیل شده است. اشتیاق دکتر پناهی به دندانپزشکی، همراه با تعهد وی به ماندن در خط مقدم پیشرفت در فناوری دندان، تضمین می کند که بیمارانش بالاترین استاندارد مراقبت را دریافت کنند.

تلفن ثابت: 04133352699
تلفن همراه: ۰۹۳۷۲۸۸۷۳۰۰

آدرس مطب: تبریز، خیابان امام، چهارراه آبرسان، ساختمان اسکان یک، طبقه ۷ 

دکتر عظیم زاده 1دکتر محمد عظیم زاده – ایمپلنت دندان با قیمت مناسب در تبریز

دکتر محمد عظیم زاده دندانپزشک بسیار ماهر است که خدمات دندانپزشکی جامعی را برای بیماران در هر سنی ارائه می‌دهد. دکتر محمد عظیم زاده از معاینات و جرمگیری معمول گرفته تا درمان‌های ترمیمی مانند پرکردن ، تاج دندان و ایمپلنت دندان با قیمت مناسب در تبریز  را برای حفظ سلامت دهان و دندان ارائه می‌دهد. رویکرد ملایم و توجه او به جزئیات، او را به گزینه‌ای قابل اعتماد برای افرادی که به دنبال خدمات دندانپزشکی با قیمت مناسب در تبریز هستند تبدیل می‌کند.

حوزه کاری:  ایمپلنت ، زیبایی ، لمینیت و ونیر سرامیکی و کامپوزیتی ، عصب کشی و ترمیم ، روکش و پروتز های دهانی

آدرس مطب تبریز:  تبریز، ۱۷ شهریور جدید ، جنب بستنی وحید، طبقه سوم، داروخانه کیمیا

شماره تماس مطب تبریز: 09045195354

آدرس مطب صوفیان: صوفیان، بلوار امام خمینی، روبروی اداره پست
شماره تماس مطب صوفیان: 09015091000

دکتر الودوز حسینی – بهترین دندانپزشکی زیبایی تبریز

دکتر الدوز حسینی دندانپزشک زیبایی در تبریز می‌باشد. او با چندین سال تجربه، لبخند بیماران بی‌شماری را با استفاده از تکنیک‌های دندانپزشکی زیبایی متحول کرده است. تخصص دکتر الدوز حسینی شامل سفید کردن دندان، لمینت، کامپوزیت دندان و اصلاح لبخند می‌باشد. توجه او به جزئیات و رویکرد هنری تضمین می‌کند که بیماران به لبخندهای طبیعی و زیبایی که می‌خواهند دست پیدا کنند. اگر بهترین دندانپزشک زیبایی تبریز را میخواهید انتخاب کنید دکتر حسینی می تواند اولین انتخاب شما باشد.

dr aldooz hosseini aesthetic dentist tabriz

 

دکتر سعید حاجی پور – تخصص ایمپلنت دندان تبریز

دکتر سعید حاجی پور بهترین دندانپزشک ایمپلنت تبریز بسیار ماهر  و متعهد  و بااخلاق است وبر روی ترمیم دندان‌های از دست رفته با ایمپلنت‌های دندانی تمرکز دارد. او دانش و تجربه گسترده‌ای در دندانپزشکی ایمپلنت دارد و از کاشت ایمپلنت ایمن و موفق اطمینان می‌دهد. دکتر حاجی پور با بهره گیری از جدیدترین تکنیک‌ها و فناوری‌ها، ایمپلنت‌های دندانی با ماندگاری و ظاهر طبیعی را به بیماران ارائه می‌دهد و لبخند و عملکرد دهان آنها را بازیابی می‌کند .

دکتر لیلا عرفان پرست – دندانپزشکی کودکان با دقت و دلسوزی

اگر به دنبال دندانپزشکی دلسوز و مهربان برای فرزندان خود هستید، دکتر لیلا عرفان پرست انتخاب ایده آلی است. او با آموزش تخصصی دندانپزشکی کودکان، محیطی دوستانه و راحت را برای بیماران جوان ایجاد می‌کند. دکتر لیلا عرفان پرست طیف وسیعی از خدمات دندانپزشکی کودکان از جمله مراقبت‌های پیشگیرانه، پرکردن و سیلانت‌های دندان را ارائه می‌دهد. تعهد او به سلامت دهان و دندان کودکان تضمین می‌کند که کودکان شما بهترین مراقبت‌های دندانی ممکن را دریافت می‌کنند.

دکتر احمد پیرزاده اشرف – تخصص ریشه دندان تبریز

برای افرادی که نیاز به درمان ریشه یا سایر روش‌های ریشه دارند، دکتر احمد پیرزاده اشرف متخصص ماهر است. او با دانش عمیق خود در مورد درمان پالپ و کانال ریشه دندان، به طور موثری دندان‌های بیمار یا آسیب دیده را درمان و نجات می‌دهد. تخصص دکتر احمد پیرزاده در درمان ریشه این اطمینان را می‌دهد که بیماران درمان‌های دقیق و راحت را برای کاهش درد دندان و بازیابی سلامت دهان و دندان دریافت می‌کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین دندانپزشک تبریز,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : شنبه 10 شهريور 1403



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.